byzss kendi çocukluğumda nasıldı hatırlamıyorum inanın ki. Sadece hep vardı tek tük beyazım. Öyle göze batıcak bi şekilde değil söylemesem karşımdaki farketmezdi, hala öyle. 28 yaşındayım 7 8 tel beyazım vardır belki, aralarda kalıyo zaten gözükmüyo. Oğlumda yeni 9 aylık oldu, 2 ay öncesiydi sanırım farkettim sol tarafında bi tel beyazı var. Genetik olduğunu düşünüyorum.