Selam kızlar kaynanam da guatir vardı baya da büyükmüş ama malesef yeni fark edildi senelerdir doktora gider kadın kan vs verir her 3 ayda ama suan fark edildi neyse soluk almasında sıkıntı yarattığı icin ameliyat oldu bugün ama sonradan hemotom gelişmiş yarım saat kadar önce aradı hastane 24 saat uyutacaklarmis yoğun bakıma almışlar hepimiz kötü olduk sabah doktor arayıp hersey iyi geçti 6da odaya alacaz deyince rahatlamıştık baya Sonra aradılar 8 bucukta alacaz dediler ama malesef işte yolunda gitmeyen şeyler olmuş nefes alamamış felan bilgisi olan varmi bununla daha kötü bisey olabilir mi yoksa düzelir mi şuan esim hastaneye gitti durumu detaylı öğrenmek için arayamadım daha haber de alamadım içim daraldı bi 🥺🥺🥺