datlum Bizim 2. Aya girer girmez başla 7. Gününde götürdük normal dedi ama genede müdahale etti 7 günlük kaka çıkmadı dedi diğer gün kendi kendine saçlarına çıkacak kadar kaka yaptı sonra 3. Gün sonra gene 8 bu defa ben uyardım (bu doğru değil)sonrasını saymadım Bugün 11. Gün mesela hiç huzursuz değil gaz sıkışması yok doktorumuz 18 gün yapamayan hastalarım oldu dedi.Benim bebeğim anne sütü alıyor bende post açmıştım aynı sorunu yaşayan birisine doktoru bi öğünü evolvia ac mamasını ver yapar demiş yapmaya başlamış düzlemiş mesela.Bu kabızlık değil bu arada bebeğin yeterli atık oluşturmamasından kaynaklı beslendiği anlamınada geliyor bir nevi.