vici Bebeğim 41 günlük günde 6 bez falan değiştiriyorum ama bez tam dolmuş şekilde yapmıyor idrarını, normal midir yoksa kilo alabilmesi için bezin tam dolması mı gerekli
feniks vici bana doktor bezdeki işaret çizgisi dolu gösteriyorsa yeterli demişti ama sen yine de bak beze bir iki kere mi yapmış bir kaç kere mi anlarsın zaten
feniks vici bende molfix kullanıyorum bezde çizgi var internetten bak bi daha net anlarsın göstergeyi