Bu o kadar çok faktöre bağlı ki:
Sizin sabır seviyeniz
Çocukların karakteri
Desteğin olup olmaması
Gibi gibi bisürü şey var. Şahsen ben 2. Hiç istemiyordum ama korunmama rağmen oldu şuan 2 aylık, bi kere sil baştan uykusuzluk emzirme dönemleri aşırı zor geliyor, sonra ilk çocuğa yeteri kadar ilgi gösteremiyorsun ki benim oğluum anaokuluna gittiği halde böyle hissediyorum. Yani bilmiyorum bence tek çocuk iyidir.