benanas 27 yaşındayım oğlum 3.5 yaşında çok sakin bebekti hala öyle çok sakin bi çocuk yemek yemez ama olsun 😄 her işini kendş görüyo şükür, kızım 51 günlük hiç uyumuyo haliyle bende uyumuyorum sürekli kucağımda durmak istediği için oğluma asla vakit ayıramıyorum Allahtan eşim 1 aydır izinli yoksa mahvolurdum. Oğlum gibi sakin olucağını düşünürken tam tersi bi kız oldu, sürekli biriyle ilgilenmekten (huysuz olduğu için) diğerine vakit yaratamamak çok üzüyo, çoğu zaman gerçekten yorgunluktan ağlıyorum. Dışarı çıkamıyorum kızım bebek arabasında gezmeyi sevmiyo çünkü, uyumadığı için arkadaşlarımla da görüşemiyorum vs vs işte bilseydim ya yapmazdım diyorum yada 1-2 sene ertelerdim diyorum en azından oğlumla biraz daha vakit geçirirdim o anaokula başladığında belki yapardım diyorum ama kısmet böyleymiş 🫠