Regl günüm tam 1 hafta geçti.Geç yumurtlama olduğu için adetimin gecikecegini biliyordum zaten ama insan ister istemez korkuyor o 1 haftada ömrümden ömür gitti.🤦♀️Hayatta unutmam yaşadığım bu stresi.Direk randevu aldım 3 gün sonra spiral taktırcam o kadar mutluyum ki çok korkmuştum acaba hamile miyim diye düşünmekten kafayı yiyecektim daha 10 aylık bebegim var Allah korusun, rabbim isteyene versin inşallah. bu ayda kurtardık şükür.darısı olmak isteyipte olamayanların başına.😅