basak1336 Selam kızlar kızım 10 aylık alıştırma bardağı Philips avent aldım ama maalesef çok kötü beğenmedim akıtıyor. Munchkin kullanan var mı pipete alıştı ondan içebilir diye düşünüyorum ya da kullanıp memnun kaldığınız başka bir marka var mı?
ShutUp basak1336 bende almak istiyorum ama erken mi olur bilmiyorum şu an 5 ay 12 günlük burda bekleyeyim 🤭
basak1336 Gokturkmom pipeti bardağa daldırıp parmağımla bi tarafını kapattım diğer tarafı birazcık su doluyor o suyu bi kaç kez verdim bu şekilde alıştı şimdi içiyor 😂