ozlemozkan kayabahce aslında zaten planım bu yaz ayırmaktı odasını uyku kalitesi açısından çok şükür gece uykusunda problem yaşamıyoruz ama en büyük teşvikimiz yeni bir bebiş gelşyor olması oldu mecbur o yanımızda park yatakta yatacak ablasına da oda yapıyoruz inşallah ♥️
ozlemozkan miniminisevgilimm zaten açıkçası baza karyola tarzı birşey benim de içime sinmiyor ben bu yavru yataklı Montessorilerden düşünüyorum ama bakalım bu da aklımda kalsın teşekkür ederim
ozlemozkan Pamukhanim_ bende böyle istiyorum böyle düşündüm kafamda hep ama eşim düz bir genç odası gibi alalım diyoe ama bana mantıksız geliyor
ozlemozkan sarikavun bende öyle düşünüyorum açıkçası eşim de böyle deyince acaba mantıklı olur mu dite bir tereddüt ettim ama şimdi burdaki yorumları görünce emin oldum iyice
mamacitaa_ ozlemozkan konudan bağımsız bebisiniz uykusu filan nasıl tek yapio dimi gün içinde yemesi nasıl neler veriyorsunuz acaba
ozlemozkan mamacitaa_ uyku konusunda çok şükür sıkıntı yaşamıyorum tabi diş dönemi hastalık vs hariç, yeme konusunda da öyle iştahlı bir bebsk değil malesef iki lokma yer bırakır bazı günlerde siler süpürür keyfine göre sanırım çözemedim 😂
Ogulluana ozlemozkan 20 sene yatacak hesabı yapmam ya kendime bile yapmam sen içine sinen mobilyayı al montes çok rahat oluyor