yrnn01 Sezaryan doğum yapalı 2 ay oldu ama halen ara ara kanama geliyor böyle olan var mı ya da normal midir ? Bilginiz var mj kızlar 🌸
defnekusum_ yrnn01 bende sabah kanama ile post açmıştım biri pıhtılaşmanın olmadığını ve içerideki pis kanın aktığını yani iyi bir şey olduğunu demiş ama sizin süreniz biraz uzun geldi doktorunuzla görüşün bence
nillouq yrnn01 benim kanamam 50 gün sürdü ama 40.günde doktor kontrolüm vardı söylemiştim doktoruma 2 hafta daha geçmez ise bana haber ver dedi sizin 2 ay sürmüş bence doktorunuzla bi görüşün
yrnn01 defnekusum_ 32. Günde gitmiştim bir sorun yoktu sonra gidemedim ama bir görüneyim inşallah sıkıntı yoktur
yrnn01 nillouq 32. Günde göründüm bir sorun yoktu 40 çıktıktan sonra bir gidemedim ama bir görünüm en iyisi bir sorun yoktur umarım