Hanımlar kızım aşırı akıcı, çok güzel konuşurdu. Kendinden büyük kelimeleri var derler ya öyle bir çocuktu. Ama şu son 3 haftada takılmalar kekemelik başladı. Önceleri daha azdı ama gittikçe arttı resmen. Görmezden gelmeye çalışıyorum ama çok üzülüyorum, bir araba diyecek mesela bir bir bir bir bir anca araba ekliyor arkasına. Ya da anne baksana diyece a a a a a a a anne diyor. Yaşayan var mı aramızda geçici bir dönem mi? Önerileriniz var mı? Pedagoga götürene kadar ben kötü olacağım gerçekten