Angellmom Adetime 10 gün kala kan verdim 2 çıktı adetim 3 gün geçti 1. Gün test yaptım tek çizgiydi bugün yani 3. Gün 2 farklı markadan test yaptım ikinci çizgi silik kan verdim 1.20 çıktı hamile miyim neyim nedir bu ya
rowantree Adetiniz 3 gün gecikmesine rağmen 1.20 mi çıktı değeriniz? 5’in altı negatif oluyor benim bildiğim ama bence teste güvenmeyin, yanıltabiliyorlar. 48 saat sonra tekrar verin, değer 2 katına çıkmışsa hamilelik oluşmuştur
Angellmom rowantree evet bende buna şaşırıyorum test bozuk desem farklı eczanelerden farklı markalar ikisi de mi yanlış e adette olmadım ama kanda yok 🤦🏼♀️
simseklivekalpli Angellmom kanda tekrar baktırın ya da kimyasal vs olabilir kadın doğuma gidin olmazsa.
Angellmom simseklivekalpli pazartesi tekrar baktıracağım olmadı dediğiniz gibi aynı çıkarsa gideceğim