Mesa33 50 günlük bebeğim var ve ememiyor sağarak veriyorum. Bir öğünde 60-70 içiyor. Hatta fazla geldiğini düşünüyorum kusuyor çünkü. Biberonla beslerken biberonu tek seferde mi bitireceğiz yoksa ara verip gaz vs alacak mıyız.
[silindi] Mesa33 ben hiç aralıksız içiriyordum eğer çok kusması oluyorsa mesela 30 içirip bir gaz çıkarttırıp devamını içirip yine gaz çıkarttırırsanız (benim bebeğim biberonu çekince geri almazdı) kusması büyük ölçüde azalır. Böyle reflünün de önüne geçmiş olursunuz
Janss Mesa33 Yarısında gazını çıkartırsanız yuttuğu hava midesine baskı yapmamış olur ve kusmasını da azaltabilir. 🕊
Mesa33 [silindi] Hazalinannesi Janss o zaman da sanki doygunluk hissi geliyor gibi. Çıkarınca çok ağlıyor gaz alayım derken açlığı sönüyor gibi
[silindi] Mesa33 benim oğlumda da açlık hissi yoktu bu yüzden ne kadar içerse o kadar kâr gözüyle bakıp hiç aralıksız içirdim ama bizde kusma yoktu yani bilemiyorum canım