Bebek kendi sinyal veriyor bence. Doktor biraz minyon bebek tadimlara basla demişti 5 aylıkken o zaman hiçbir şeyi veremedim yutmayi bilmiyor yiyeceklere ilgisi sıfırdı simdi 6 aylik olmak üzere verdigim tadimi cigniyor da begenmedigine agzini acmiyor mesela ya da bize sofrada rahat vermiyor her şeye ağzını açıyor bana da verin diye. 😅Bebeğinizi gözlemleyin.