Selam kızlar bebeğim 6 ay 9 günlük şimdiye kadar hiç emzik vermedim ama şu sıralar asla uykuya geçemiyor ağlıyor bir şeyler emmeye çalışıyor yatağındaki çarşafı falan az önce yine uyudu yatağına koydum çok ağladı emzik verdim emdi sustu uyudu böyle bişey başına gelen var mı bundan sonra emzik sürekli vermeli miyim ? Şimdiye kadar alışmasın yere düşer tekrar alır emer diye alıştırmak istemedim ama istiyor yani