hsznysr bebeğim 4 ay 12 günlük Aptamil AR kullanıyoruz ama hala kusması geçmedi hatta bu ay daha da bi arttı. Gaviscon baby kullanan varmı? İşe yarıyormu
gallemit hsznysr gaviscon şase ise dediğiniz oğlum yenidoğanken kullanmıştık evet kusmalarını bitirmişti