ayhande
Süt olsun yada olmasın yenidoganlar zaten hep emmek ister sütü su arttirir nişastali ürünler azaltır adet donemlerinde süt azalır o yüzden gereksiz yemek yerine bol su tüketin tek fayda gördüğüm şey ve hatta doğum yaptığından beri kahvaltı yapmam nadir eşim evdeyse onunla yaparım 44 kiloyum kızım iki yaşında ve göğüs sıfır olmasına rağmen sutum var takmayın piskolojinizi rahat bırakın su tüketin zaten bebek ep emmek isteyecek kilo durumundan anlarsınız aç kalıp kalmadığını bu arada