ebrar344 bebeğin aşı olan kolunun şişmesi ve kabuklanması 4 ve 9.aylar arasında beklenir. Diğer kullanıcılarının da dediği gibi herhangi bir şey yapmayın. İltihabı akarsa çok hafif silin sadece. Kabuğu elle veya bezle çekmeyin, koparmayın. Kendisi düzelecek. Bazı bebekte iz kalır bazısında kalmaz demişti ebe bize.