Merveeofs benim büyük kızım içiyorsa her çocuk içer. O kadar ayırır ki şunu içmem falan diye reçel bile yemez yani. Ama onu severek kendi içiyor. Doktora danışıp 14 aylık kızıma da verdim geçen gün oda baya içti hiç zorlamadı iki gündür veriyorum. Eğer ishal olduysa sadece direk veriyorum ben evde bulunduruyorum hep ama kusma ateş varsa ek doktora götürüyorum. Sadece ishalse diğer güne rahatlamış oluyor