Kızlar merhaba pazartesi günü smile pro göz lazer operasyonu oldum herhangi bir ağrı batmacı hissetmiyorum fakat hala bulanık görme devam ediyor damlalarımı düzgün bir şekilde kullanıyorum fakat bu bulanıklık beni çok rahatsız ediyor aranızda yaşayan var mı tahmini ne zaman geçer