Botan benim bebeğim de 8 aylık sayılır şu an o geçen hafta kovid’di eşim ve ben şu an kovidiz. biz 3 gün hastanede kaldık parol’a rağmen düşmeyen ateşi vardı çünkü. ateş ve halsizlik dışında başka belirtisi olmadı. eşim ve ben daha kötüyüz şu an. koltuk altından sık sık ateşini kontrol edin. temassız ateşölçere güvenmeyin. gecmıs olsun.