Hanımlar merhaba. Benim 9 aylık kızım var. 6.ayda tadımlara başladım ama kızım daha ilk günden beri yemek yemeği hiç istemiyor. Sadece emiyor. O zamanlar daha erken tadına baksın yeter diyordum ama artık 9 aylık oldu en azından günde 2 3 kez azar azar da olsa bir şeyler yemesi lazım çorba püre meyve gibi ama imkansız ağzına yemek sokamıyorum. Eline veriyorum kendi ağzına götürsün yer belki diye ama ağzına getiriyor yemek olduğunu anlayınca atıyor ağzından. 2 saatte bir emiyor Arada su içiyor o kadar. Ne yapabilirim öneriniz var mı? Bir de eylülde işe başlayacağım ben sabah 8 öğlen 11.30 arası işte olacağım. O ara emmeden duramaz ben kahvaltı falan yapar biraz idare eder diye güvenerek işe başlamıştım ama böyle nasıl idare edeceğiz bilmiyorum. Bu arada süt sağdım biberonla yada kaşıkla içirirler diye ama onu da istemiyor kesinlikle.