dünya güzeli iki kızım var biri 5.5 yaşında biri 6 aylık . İlk gebelik çok iyi geçti sonrasında doğum kilolarımı çabucak verdim ama ikincisinde veremedim biliyorum belki daha erken ama kendimi bildim bileli hep zayıftım boyum 160 ve kilom 63 civarı şu an . Kendi bedenime yabancıyım sanki aynaya bile bakmak istemiyorum ilk çocuğumu emziremediğim için (içimde bir ukte)sütüm kesilir diye diyet yapamıyorum . Birde aşırı duygusal biri oldum hiç böyle bir insan değildim kolay kolay ağlayamazdım bile şimdi her şeye ağlayasım var ne zaman gecer bu süreç ya da geçer mi?