Akze18 zaten sık sık siliyormuşsunuz. İnatçı lekeler yoktur. Going Zeero’nun doğal içerikli mutfak temizleme spreyini kullanıyorum, içine biraz da sıvı beyaz sabun ekliyorum. Hiç leke de kalmıyor bez izi de. Camları ve aynaları da onunla siliyorum. Kendimiz için de ama özellikle bebekler olduğu için kesinlikle ağır kimyasallar kullanılmamalı.