Şimdi başlıkta da yazdığım gibi oğlum 18 aylık kendi memleketimizde değiliz bu yüzden çevremiz yok etrafta oynayabileceği bı bebek de yok ama bazen parkta veya markette bı çocuk gördüğü zaman çok heyecanlanıyo dokunmak sarılmak istiyor direk çocuğa doğru koşturuyor bu durum normal mi ne yapmam lazım geçici mi bu durumu yaşayan anneler varsa yazabilir mi?