Oğlum 9 aylık mümkün olduğunca açmıyorum tv,zaten biz izlemiyoruz aksam bebek uyuyunca eşimle bakarız onun dışında evim 1+1 ve gurbette yaşıyorum çevrem yok tüm günüm bebekle oyun oynamak zaten emekliyor arastiriyor su sira ayaklanmaya çalışıyor etkinlik vs ama arada az acıyorum Sevimli Dostlar diye bayılıyor kapatınca ağlıyor bağımlılık olmasını istemiyorum ama bana da iş yaptırmıyor gün içinde cok sıkılıyorum arada tv baksa bende şöyle sırtımı dinlendirmek istiyorum ama yapmıyorum siz nasil vakit geçiriyorsunuz