ballikolarim 3 aylık olduğunda diliyle biberonu itmeye ve almamaya başladı , sağdığm sütleri veriyordum bazen 1 kez falan günde ama artk almıyor.
3 buçuk ayda meme emerken etrafı izleme, memeyi ağzından çıkarıp gülmek konuşmak, çıt sesi çıksa ona bakmak vs gibi şeyler yapiyor bizimki de. 20 kere çıkarıp tekrar alıyor, bazen tek meme emiyor tekini emmiyor hiç inatlaşınca ağlıyor. Yolculuk yaparken 7-8 saat adam gibi emmediği oldu. 10 saatte 2-3 kez 5 dk yalandan emdi. Bügün 4 ay 1 haftalık , 5 haftadır uğraşıyorum, geçtiğini söylüyor herkes inşallah geçiyordur 🙂🥲🙏🏻