alpaslanmom_ yaa ben 3 öğün veriyorum bazen çok mu bilemedim şimdi. Kahvaltıda yumurta sarısı, labne, pekmez. Ara öğün öğlen gibi yoğurt ve meyve püresi yada meyveli yoğurt. Akşamda çorba çeşitleri. Ama porsiyonları az veriyorum. Çok mu ya 😂 doktor ver dedi ama bilemedim şimdi