asrinhatasi YorgunAmaMutluAnne yani bazıları malesef düzmece oluyor. En iyisi valilik onaylı olanlar onları da internetten araştırıp öyle bağış yapmak.
momas YorgunAmaMutluAnne kimisi dolandırıcı oluyor belki o yüzden kaldırılıyorlardı. Bi adam vardı kızı için böyle topluyordu meğer yalanmış
MamaUygarVibes YorgunAmaMutluAnne çok yerinde bir karar. Yeni bir dolandırıcılık sistemi kurmuşlardı üstelik o yüksek sesli standlarda insanın kulaklarını tırmalıyordu. Valilik onaylı hesaplara yardım yapılması en doğrusu.
PoppyDaNeer Nacafa Sesli sessiz fark etmeden metro gibi yerlerden hepsi kaldırılacakmış, çünkü stand kurmak yasakmış kanunda. Yardım toplayabilirler ama stand kuramazlar en azından İstanbulda.
Nacafa YorgunAmaMutluAnne daha güvenilir bir kaynaktan bakarsanız sadece sesli olanlar ibaresini görürsünüz aslında
Kizarmisdondurma YorgunAmaMutluAnne Hem hiçbir şey yapma hem de engel ol ne güzel ya Metro girişinde kaç dakika geçirebilirsin de sesinden rahatsız olabilirsin. Kaldı ki İstanbul gibi bir şehir tam bir kaos zaten Hani izinsiz olanları anlarım ama valilik onaylı olanlar kimin neresine batmış anlayamadım. Damlaya damlaya göl olur ama bizim ülkeden hiçbir şey olmaz.
Dedektifgadget YorgunAmaMutluAnne devlette sma hastalarının bir çoğuna yetecek kadar para olduğu halde yardım etmiyorlar onlardan Herşey beklenir
Usnac1995 YorgunAmaMutluAnne Ben anlamıyorum ya konu başka şeyler olunca insanlar milyon dolarlar harcıyor. Yardımlarda bulunuyorlar. Ama bu çocukların aileleri kendini yırtıyor resmen parayı toplamak için gözleri önünde çocukları ölüyor. Neden bunun için bir kampanya başlatılmıyor. Çok üzülüyorum