queenmother_
D3 için biraz geç kamışsınız günde 3 damla ama fıs fıs takacı var ben onu takıp günde bir fıs sıkıyorum 3 damlaya denk gelıyo daha pratık oluyo uykuyu actığı için genelde sabah uyanınca emzrdıkten sonra veıyorum bıkac doktor da en az 2 yaşına kadar devam etmesı gerekır dıyo demşr ılacı da yine gün içinde genkede akşm fln karnı tokken veıyodum onu da 9 ayllkken yada 1 yaşında genel kan testi yapıyolar ona göre devsm et yada bırak dıyolar