bianneo 9 aydan sonra artık gece beslenmesine ihtiyaç duymaması gerekiyor genelde. Akşam 8 de yatar sabah 6-7-8 uyanır. Eğer gece beslemesi istiyorsa alışkanlık olmuş olabilir.
Alışkanlık devam ederse de büyüdükçe uyanmaya devam eder, bu sefer sağlıksız olur. Akşam 10 sabah 3-4 arasında salgılanır. Bu süreçte bebpin/çocuğun derin uykuda ve karnının tıka basa dolu olmaması gerekir. Bu şekilde olduğunda büyüme hormonu en yüksek şekilde salgılanıyor.
Bunun içinde akşam 7 gibi yemek yiyip en geç 8:30 da da bebeğin uyuması gerekiyor.