Berenalp ZmrtDila Muhtemelen ondandır benimde öyleydi kilo kaybı oluyordu artık gece de uyandırıyorum kilo alışına geçmiş
nur_eayni_h ZmrtDila yok canım benim bebeğim gece hiç kalkmadığı da oluyordu ama yine de 800 900 gr alıyordu, bence onla ilgili değil
Kubraegir ZmrtDila Ne kadarlık bilmiyorum ama benim kızımda bazen 2 saatte bir kalkıyor bazen aralaksız 5 saat uyuyor kalkmıyorum. Doktor 5 saate kadar normal dedi kilo almayılışının arkasında başka bişey olabilir. Tahlil yapılsa daha net sonuç çıkar ❣️
Eri070120 ZmrtDila benim. Kızın da kilo alışı çok az 18 Günde 300 gram almış 2 aylık bu arada Geceleri 4-5 saat uyuyor ben de mi uyandırmalımıyım bilemedim🤷♀️
Cigdemirza ZmrtDila benim oğlum üç aylıkken 3 3,5 saat aralarla uyanır emer yatardı acıkmıyor mu nasıl uyanmıyor şaşırdım
Berenalp ZmrtDila mutlaka 2 saatte bir uyandırıyorum ben ama benim 20 günlük sende 3 saatte bir uyandırmalısın
ZmrtDila Cigdemirza çok geç kalkıyor 10 dan 4 kadar uyuyor mızmız. Yaparsa alıyorum az emiyor uyuyor sonra artık ben zorlarım
Kubraegir Eri070120 Maşallah benim kızım 2 aylıkken hiç o kadar uyumadı an doktor 3 aydan sonrası için 5 saat normal demişti siz bence 3 saatte bir emzirin
Kusannesi Doktorum bana geceleri uyandırma acıkınca kendi kalkar artık uykusunu bölme dedi. 2 aylığız
Eri070120 Kubraegir ins Cok.takmaya basladim kilosunu Annem.gelip.gidip.sütün yaramiyor diyor. Daha çok moralim bozuluyor😔
Merveymn Oğlum 4ay 6günlük ilk doğduğunda 2hafta kaldırdım geceleri saat başı sarılık olmasın diye o 2hafta geçti asla ben kaldırmadı acıkınca parmağını emiyor öyle emziriyorum. Ztn gece uyuyorsa hiç ellemeyin o acıktığında size hissettirir 🥰🥰💐
Sakura-chan ZmrtDila bence dokunma bu seferde alışkanlık yapacak büyüdüğünde sürekli uyanıp uyanıp isteyecek bu sefer de buraya zırt pırt uyanıyor diye post açacaksın