Çok daraldım bunaldım gündüzleri uyuyo bi şekilde geceleri uyumuyor gaz sancısı vs derken şuan annem var ama yinede yoruyor gidicek bi kaç haftaya eşim işe başlıyacak şuan zorlanıyorsam o zaman nasıl yapıcam diyorum çok bunalıyorum borçlar var bebeğe birşey almak istiyorum bir gelirim yok e eşimin borçları var çalışmak istesem iş yok kendime ait gelirim yok birşey yaptığım biryere gittiğim yok eşim bebek ağlasa zaten annen emzirmiyomu vs diyor benim için destekci değil instagramdan vs birşeyler atıyorum üzüldüğümü anlasın vs görüldü atıyor konuşmaya gelince sarılıyor ediyor çözmek yok sorunları eline telefonu alıyor sürekli bebeği ona verince 5 dakika bakıyor geri veriyor napcamı şaşırdım artık aramızda eskisi gibi değil ona göre öyle ama bana göre değil eskisi gibi sohbet etmiyor gözümün içine bakmıyor sevgisini hissetmiyorum söylemene rağmen çözümede ulaştırmıyor düzeltmiyor kendini😔😭😭