aabbccddff Arkadaşlar elinde aptamil pregomin syneo olan var mı belirli bi fiyat karşılığında alabilirim kızımın raporu daha çıkmadı her seferinde almakta çok zorlanıyoruz yardımcı olursanız sevinirim
hunilimomy aabbccddff raporu neden cikmadi cocuk doktoru direk verebilir raporu özel mamalar cok yıpratır sizi ücreti. Özel hastanede bi hekime gidip çıkartabilirsiniz
elif759 aabbccddff benim elimde iki kutu var ama birisi açılmış ama hiç kullanmadım bir kere bebeğime verdim oda alerji yaptı biz oepti syneo içiyoruz çünkü normalde ama nasıl iletebilirim ki size dışarıya çok çıkmıyorum
elif759 aabbccddff Alerji doktoruna gerek yok ki biz özelde doktora gittiğimizde alerji belirtileri vardı kanlı ve mukuslu mama gibi o hemen yazdı aynı hastanenin içinde direk çıkardık raporu hatta şuan sağlık ocağına bile yazdırabiliyoruz
aabbccddff hunilimomy gittim özel çocuk hastalıklarına testleri yaptı devlete yönlendirdi çocuk doktoruna o da bugün alerjiye yönlendirdi birbirlerine atıyorlar alerjiye randevu aldım o da eylülün 1 inde
aabbccddff elif759 kargoya verebilme şansınız var mı acaba açılan mamalar 1 ay içinde kullanılıyor diye biliyorum
aabbccddff elif759 ya benim gittiğim klinikti özel çocuk doktoru ama çıkaramıyoruz biz dedi devlet hastanesine yönlendirdi orda da çocuğa gittik orası da alerjiye yönlendirdi