aysemre25 Bebeğime doğduğunda hipp 1 organik combiotic mama kullanıyordum sonrasında içerisinde palm yağı olduğu için emin olamadım aptamili önerenler de var. Sizin öneriniz ne olur
pimpiriklianne43 aysemre25 az önce böyle bi post açmıştım 9 aylik 2.ayindan beri hipp combiotic kullaniyorum ama bu ara yemiyor bende aptamil prosneyo mu pronutra mi daha vitaminli onu merak ediyorum
nillouq aysemre25 arkadaşım bebeği için aptamil kullanıyordu içinde şeker oranı fazla olduğu için sma ya geçtiğini söylemişti isterseniz şeker içinde bi araştırın
hamcokelek33 aysemre25 aptamil pronutra içeriği yenilendi ve palm yağı yok. Ben günde bir kere veriyorum balık yağı vs de içeriyor memnunum şimdilik. İçerik konusuna çok takımtılıyım çok araştırdım gayet temiz ve yeterli