busra_basturk biz de başkent hastanesinde bir doktora gitmiştik, sanıyorum ilkay hanımdı emin değilim. Baya dinledi kızımı. 20 dı sürdü muayene. Birşey olmadığın söyledi.
Bizde de hastayken gittiğimiz bir doktor biraz üfürüm duymuştu. Ama kardiyolog bişeyi olmadığını söyledi.
Daha sonra hafif hastayken yine aynı üfürümü duyuyordu doktorlar ama kardiyolog bişey olmadığını söylediği için tekrar gitmedik.