zlemceylan nesi az ben pek anlayamadım?550 gram almış bence gayet iyi.En azından doğum kilosunu geçmiş.Benim kızım ilk 1 ay kilo almadı.2.ayında doğum kilosunu geçti ve maalesef her yediğini kusuyor,kilo alamıyor.Şuan 2 aylık 4750 kilo.Doktor doktor geziyoruz en sonunda reflü olarak adlandırıldı.Şimdi ise gastroenteroloji gideceğiz.Kısacası bebeğinizin sağlığı yerinde ise kilosuna takılmayın