manzaramistanbul Çocuğumda konuşma gecikmesi var diye terapist kreşe başlatmamızı istedi .kızım derdini vb anlatamıyor. Suluguna çantasına isim yapıştırdım. Bazen ıslak mendili geri gelmiyor. Bende üzerine kızımın ismini yapıştırdım yaptığım sizce ayıp mı?
minikmisimben manzaramistanbul anaokulunda sabun ıslak mendil falan istemişlerdi biz sabuna falan yapıştırmadık etiket ordan yapıştırın diye uyardılar mesela neden sıkıntı olsun atıyorum ben x markasını güvenip almışımdır çocuğuma neden başka marka kullanılsın ki mesela
maygirl manzaramistanbul ayip oldugunu düşünmuyorum cunku siz icerik vs olarak sectiniz belkide..yada 1 paketiniz ayni günde bitiyor mu?Bitiyorsa gerek yok ama zannetmiyorum..Hergunde 1 paket ıslak mendil yeniden neden koyasınız ki..Arada olur kaybolur gelmez vs hergun oluyirsa yapıştırin tabiki.
GezginPaNDa manzaramistanbul bizden kres sene başında 12 paket istedi yıl içinde onu kullanıyorlar. Çantaya ayri koymuyoruz. Oyuncak vs götürmek yasak zaten . Ama siz oyuncakları isteyin . Öğretmen onu takip edemez
manzaramistanbul minikmisimben 2 tane küçük hayvana götürmüştü minik olandan o da geri gelmedi. Söylemedim . Aradan baya zaman geçti. Kızım her gittiğinde bir şeyler götürüyor . Kaybolmasın diye elinden alıyorum bu sefer ağlıyor. :(
manzaramistanbul maygirl altını degiştiriyrolar en fazla 10 adet kullanıyorlardır bu yüzden 1 haftadan fazla sürmesi gerek değil mi ? Ama ıslak mendil 2 keredir geri gelmedi. Ve içinde de vardı
oylesinebiri__ manzaramistanbul içinde kaç tane var ona göre bakın nereye gidiyor ıslak mendil paketi
maygirl manzaramistanbul tabiki btmesi 1 gunde beklenemez..ama bu tur seyler okulda kalsa cantaya ewden koyulmasa her ogrenciye belirli.mktar yıl boyu icn talep edilse her 2 tqraf icnde daha kolay olur aslinda
minikmisimben manzaramistanbul anladım bir söyleyin bence ayıp bişey değil yani çocuğunuza alıyorsunuz sonuçta bittiyse çabuk bitiyorsa alayım falan dersiniz
manzaramistanbul maygirl evet ama sınıfındaki bazı çocuklar bezli değil onlara ihtiyaç olmadığından çantaya koymamızı istediler.