Arkadaşlar oğlum 9 aylik olmak üzere 2.ayindan beri hipp combiotic kullanıyoruz kolik ve huysuz sürekli ağlayan bi bebek doğdu doğalı bu böyle ve şu 1 haftadır mamayi yemiyor reflu olduğu için az az kusar hep ama bu ara arttı gibi gece güzel mamayi yer uyurdu gece hiç yediremiyorum aç olduğu içinde uyumuyor haliyle aptamil prosneyo çok duydum onu denesemmi acaba e bebekte varmidir bilginiz varmi bide aptamil prosneyo mu daha iyi pronutra mi vitamin bağışıklık açısından birini alıp denemek istiyorum yardımcı olursanız teşekkürler