hamcokelek33 Arkadaşlar 37 günlükken de yazmıştım emziğini titretiyor yada emerken çenesini titretiyor diye Baya azalmıştı şimdi yine yapmaya başladı 3 ay 19 günlük oldu normal mi sizce ?
aslymom hamcokelek33 yenidoğan bebekler yorulunca yapar ama 3 aylıkken de yaparlar ya daha küçük normal yani anormal yapmıyorsa çene uyurken bile titrer bazen emme hareketi hala uyurken de yapıyorlar çünkü
hamcokelek33 aslymom nerdeyse 4 aylık olsa da hala yenidoğan olduğunu unutuyorum🥹 çok teşekkür ederim 💖
hamcokelek33 eymeninannesi2704 değil mi sorun olsa başka belirtiler de olurdu. Allah bağışlasın sizinkini de🩷🧿