İştahlı bir çocuktu. Biliyorum 1 yaşta atak var yemek reddi vs var aslında sorum şu mesela bazı öğünler gerçekten hiçbişey yediremiyorum mesela sabah omlet yapıyorum 1-2 lokma yiyip atıyor ağzından. Yemediği zamanla ne yediriyorsunuz? Ya da bir sonraki öğüne kadar aç mı kalıyor? Aslında hep şey kafasındayım aç olsa nasılsa yerdi ama yani sabah aç olmaması imkansız. Ne yapmalıyım bu aralar saldım valla yoksa deliririm.