TalentedMom Kızlar selam; Orkid platinum kullanıyorum ama çok kötü pişik mantar yaptı ince olup pamuklu önerebileceğiniz ped var mı?
tonymontana TalentedMom cogu markayi denedim nerdeyse en son kotex kullaniyordum bende sivilce yapiyor ve vucudumu tahris ediyor tampon kullaniyorum cok rahat regl gectikten sonra tahris olan yerlerin agrisini cekme vs yok
namkoll tonymontana tampon hakkında bilgi verir misiniz kaç saat aralıkla değişiyor tehlikesi nedir? Nereden temin ediyorsunız Yerine koyup çıkarırken acı tahriş oluyor mu? Sızma yapıyor mu?
tonymontana TalentedMom aplikatorlu zaten saniyeler suruyor ped kullanmaktan daha az zahmetli geliyor bana
suhedaaaaa TalentedMom Orkid kullanmayın çok kötü. Molped güzel memnunum diğer markaları da mecbur kalırsam alır kullanırım orkid dışında
divine456 Orkid en en en berbat ped markası en pahalı modeli bile naylon. Kotex de eski kalitesini bozdu kesinlikle. Hassas tenim var ve sık sık ped alerjisi olurum. Süper diyemem ama market pedlerinden en iyisi molped %100 pamuk olan yeşilli paket
Eftelya111 TalentedMom molpet turuncu büyük paketler var çok ince bide onu deneyin isterseniz ama heryerde bulunmuyor
firstmama En güzeli bence regl külodu yaz aylarında inanılmaz rahat hissettiriyor. Lohusalığım tam haziran temmuz sıcaklarına geldi regl küloduyla atlattım at makineye yıka yıka kullan pedin verdiği o koku rahatsızlık hissinide vermiyor
TalentedMom firstmama beije aldım deneme paketi bir de standart seçtim pamuklu tamamen doğal bi kere hediye gelmişti onu deneyeceğim