Aysunnkaya 17 aylık oğlum var gece 1 saba 5-6 gibi kalkıyo beslenmeye mama içiyor gece bazen kalkıyo tok olduğunda emzik veriyorum geri uyuyo bıraktırmak istiyorum ve mamayı da nasıl bıraktırdınız bana sa yazın