Kızım memeye çok bağımlı 15 aylık oldu uyku ikimize de haram 2 gecedir uyumuyo memeyi ağzından bile çekemiyorum zaten eskisi gibi sütüm de yok emzik gibi ısırıyo sadece. Hem geceden hem gündüzden memeyi kesiyorum. Bugün sabah son sütünü içti ağlıyor memesiz uyumaya alışık olmadığı için ama birazcık ağlayacak öpe koklaya yatırıcaz bi şekil. Haftaya çalışmaya başlıycam çok yoğun geçecek bu hafta ağlarız haftaya geceleri daha uzun uyuruz bizim sorunumuz meme. Doyasıya emzirdim öyle duygusal yaklaşmıyorum ne zaman istese emzirdim nerde istese emzirdim mama da vermedik bence artık yeterli. Benim gibi olan var mı birbirmizi gazlayalım :)