Selamlar oğlum 32 aylık iştahlı yemek yiyen bir çocuk en azından sevddiği yemekleri afetmez😂 şimdi benim merakım ben bu çocupu 3 ana öğün sınırsız ara öğün olrak yediryorum. Sabahları; pankek, baharatlı yumurta, patates kızartması, salatalık, yaz helvası, reçel, zeytin, simit, çay, ıhlamur, tahin pekmez,meyveli yulaf lapa gibi kombinasyonlar yaparak yediriyorum. Genelde 4-5 adet oankek 1 salatalık 3-4 zeytin şeklinde oluyor. Öğlenleri 12-1 gibi uyuyo o aralıkta meyve yada kuruyemiş veriyorum. Uykudan sonra mutlaka çorbasına ekmek doğryıp çorba yediriyorum. Mercimek,şehriye,yoğurt,domates,tarhana kombinasyonları akşama kadar olan kısımda ne yemek istiyorsa yine meyve kuruyemiş kraker vs akşamda genelde 6.30-7 aralığında mantı,makarna,köfte,pilav,lahmacun gibi kombinasyonlar yiyor.
Şimdi merakım şöyle bu çocuk için yeterli bir döngü mü? Kv ye geldik sabah 9.30-10 gibi güzel kahvaltısını yaptı 11.30 gibi bir kase meyve yedi. 12ye gelirken kv gene acıkmıştır dedi bende o hep böyle yiyio acıkmamıştır dedim. Ama düşündüm acaba yetersiz mi beslenio? Acıksa ister yani çocuk bişiler.. siz ne düşünüosunuz?