Poncikkkk ben kızımda gitmiştim biraz uzun sürmüştü. Oyuncaklarla gidin tuvalete sticker verin tarzı herkesin bildiği şeyleri söyledi. Tuvalete bir oyuncak koyun ama hep orda dursun evin içinde o oyuncakla oynamasın tuvalete gidince orda oynasın ve seveceği bir oyuncak olsun dedi. Bir de tuvalete oturunca yapmadıysa hemen geri kaldırmayın bir şekilde yapana kadar gerekiyorsa yarım saat orada oyalayın dedi. Tabi bizim sorunumuz ısrarla kakasını yapmak istememesi değildi. Uzun süre çiş kaçırdı tuvalet eğitimi uzun sürdü o yüzden götürmüştüm. Kakasını biliyordu ama oyüzden belki benim söylediklerim çiş kaçırmayla ilgili düşünceleridir. Bir de çok yakın arkadaşımın kızı da çişini ve kakasını bilmesine rağmen çişini tuvalete yapıyordu kakası geldiğinde bezimi bağla kaka yapcam deyip kakayı beze yapıyordu. Üstüne gitmediler zamana bıraktılar dört yaşına yakın tuvalete yapmaya başladı kakasını. Ümitsizliğe kapılmayın ve lütfen pedagog a gitmekten çekinmeyin. Ben farklı farklı sebeplerden kaç kez gittim Çünkü şimdi atacağımız yanlış adımlar ileriki yaşlarını etkileyebiliyor.psikolojisi bozulmuş yetişkinleri düzeltmeye çalışmak Sağlam çocuklar yetiştirmekten çok daha zor