Kızlar sonunda montessori tipinde bir karyola aldım. Şimdi yatağını alcam. 90*190 ebatlarında olcak
Önerisi olan var mı. Memnun kaldığınız. Çok uçuk fiyat olmasın ama uzun süre götürecek bir şey istiyorum. Çok yumuşak olmaması gerekiyormuş sanırım, kafam karıştı