meloke Yeni iki aylık olduk zaten huzursuz bir bebeğim var akşam saatlerinde her gün genelde ağlıyor bunun dışında son günlerde gündüzleri de çok huysuzlanmaya başladı memeyi emerken çekip bırakıyor sonra tekrar alıyor iyice doyduğunu düşündüğümde ayırıyorum memeden çünkü baya uzun sürüyor sonra ağlıyor bu neden olur doydugunu düşünüyorum çünkü günde 4-5 çişli bez çıkıyor
lovelymoms meloke benim bebeğimde öyle. Gaz sancısı sıkıştırdığında ya da süt akışı alıştığı hızda gelmediği için yapıyormuş az gelince ya da tazzikli gelince. Onu da anlıyorsun tazzik olunca boğazına kaçıyor.
Mrvsmt2502 meloke bu yüzden doktora götürmüştüm doktor hem atak döneminde hemde bu dönem gaz sancılarının pik yaptığı dönem demişti. Gaz damlası, probiyotik,günlük ılık banyo, karın masajı acı elma yağı kullandık biraz iyi geliyordu ama düzelmesi 1 ayı buldu
prmftm meloke benzer durumları yaşamıştık gaz sancısı olduğunu düşünmüştük meğersem bebeğim doymuyormuş. Tartı ölçümleri az gelince mamaya başlattı doktorumuz ağlamalar ciddi oranda azaldı. Sizinki doymuyor diyemem tabii ki ama oladabilir çişli bez de 4-5 alıyordum ama dolu dolu değilmiş mamaya başladıktan sonra anlamıştım
SucukluSutlac meloke 6-8 haftalık bebeklerde gaz sancısının tavan olduğu dönem. Belki koliktir o yüzden çok ağlar. Biz de sürekli ağladığı için bu dönemde doktora gitmiştik gaz sancısındanmış gaz damlasını değiştirdi
meloke Mrvsmt2502 çok sağolun bilgi için gerçekten çok zor bu ilk aylar bir gecseydi şu gaz sancıları
meloke prmftm en iyisi bende bir göstereyim tartisina falan bakılsın doğru diyosunuz doymuyor da olabilir bana doyuyor gibi geliyordu ama belli de olmayabilir teşekkürler
lovelymoms meloke inanki bende gazını çıkardığını düşünüyordum çok çıkarıyordu çünkü hem alttan hem üstten. Ama çocuk bi huzursuzdu sürekli memede ıkınıyordu resmen. Karın ulturasonuna girdik doktor aşırı gazı var göremiyorum organlarını resmen dedi öyle ikna oldum gaz damlası kullanmaya başladım
Mrvsmt2502 meloke probiyotik kullanmanızı öneririm, gaz damlası anlık çözüm ama probiyotik bağırsaklarını geliştirdiği için daha iyi oluyor bağırsağı gelişince gazını kendi çıkartıyor
Mrvsmt2502 meloke kızımda bigaia kullandık işe de yaradı ama bazı bebeklerde daha geç işe yarıyormuş 1 2 çeşit bakteri içeren probiyotik denemek gerekiyormuş. Doktor en iyisi bigaia ve maflor demişti işe yaramasaydı mafloruda alacaktım
SucukluSutlac meloke nurse harveys kullanıyorduk mommy bliss e geçtik probiyotik olarak da kaleidon kullandık bitirdik trubiotic kullandık bitirdik
ilknur_yasin Ya benim bebeğimde öyle hiç şaşmaz akşam 6 da uyanıyor ilk önce güzelce emiyor ama uyumuyor ağlamıyorda taki gece 10 a kadar o zamana kadar memeyi itekliyor sürekli gazınıda çıkarıyorum probiyotik veriyorum masaj fln herşey ama yok uyumuyor direniyor resmen 10 oluncada bayılıyor inşallah geçer çok zorlanıyorum
meloke ilknur_yasin İnşallah bir an önce bugünleri atlatırız ben de çok zorlanıyorum Allah hepimize yardım etsin anne olmak çok zor