merve0715 Sağlık ocağından aradılar kan tahlili alacağız dediler. Hastanede veririz diye düşünüyordum ben sizler n’aptınız sağlık ocağında mı yaptırdınız ve birde 9. Ay aşısı olacak dendi KKK EK DOZ diye biliyorum yazabilirmisiniz biraz acil
prensesdiana merve0715 bizim sağlık ocağı 9.ay aşısını yaptı. Kan içinse hastanede verdik biz sağlık ocağından aramadılar normal kontrol için gitmiştik
myangelson merve0715 biz daha 9 aylık değiliz ama 9. Ayda kkk ek doz aşısı var dedi hemsiremiz normalde yokmuş ama ülke çok göç aldığından kızamık vakaları falan çok arttığı için ek doz konuldu dedi
beybitolat merve0715 bize sağlık ocağındaki ebemiz 9aya 1 hafta kala hastaneden kan ver aşısını burdan yapıcaz dedi hastanede kan daha detaylı bakılıyo dedi
Aysunnkaya merve0715 biz aşı yaptırmıştık daha sonra kan verdik çünkü aşıdan sonra iki üç gün huysuz oluyor
hediye617_ merve0715 evet kızımda oldu sadece bir bacağından kızamık aşısıydi kan hastanede ver mutlaka dedi kan alan hemşire yokmuş sağlık ocağında🤷
merve0715 hediye617_ bizi sağlık ocağından aradılar alcaklar kanı herhalde nerde vermek daha mantıklı onu bilemedim ben
hediye617_ merve0715 fark eden bişey yok alabilecek birisi varsa orda verebilirsiniz ama bebeklerden kan alabilen hemşire olursa canı daha az acır 😊
merve0715 prensesdiana bende şaşırdım hastanede veririz diye düşünüyordum ben gidince söylesem mi hastanede vercez diye Orda mı aldırsak bilemedim
prensesdiana merve0715 isterseniz hastanede verin çünkü kan alımı biraz zor oluyo damla damla alıyorlar benim kız ağla ağla içi dışına çıktı çocuğumun
merve0715 myangelson evet zaten o ek dozu mutlaka yaptırırım ama aynı gün hem aşı hem kan alımı çok ağır gelcek
merve0715 beybitolat ya öyle bişey için bile aramıyorlar son dk arıyorlar resmen az önce arayıp öğleden sonra gelin hem kan hem aşı var dendi 9 ay 7 günlüğüz o zaman bende hastanede baktırayım diyeyim daha mı iyi olır
merve0715 Aysunnkaya Bencede bu şekilde daha mantıklı çünkü aynı gün içerisinde ikisi ne kadar zor olur biz büyükler için bile ağır oluyorken onlar minicik
maygirl merve0715 9.ay ek doz evet yaptrdik cunku cok göc sıgınmaci alan bi ildeyiz…kan tahlillerni herzaman doktorumuzn yonlendrmesi ile calistgi hastanede yaptrdik neticede cocuk doktorunun sonuca bakmasi ve bana yardimcisi daha onemli..9.aydada bu sekilde yapmistik.Ben cocuk doktoruna yonelik daha dogru bluyorum.ama ekinizdeki sinuclarla doktorunjzada gideblirsiniz.ektra bsey isterse onu orda yaptirirsiniz.
merve0715 maygirl bende çocuk doktorunun baktırmasından yanayım çünkü bebeğim küçükken sağlık ocağında doktora ne sorsam çocuk doktoru danışsanız daha iyi olur pek bilgim yok diyodu sonucu yine ona götürcem zaten
merve0715 hediye617_ sağlık ocağına hiç güvenim yok ya nedense öyle biri yokmuş gibi geliyor sorcam ama
aysebb merve0715 Değişiyor mesela bizim sağlık ocağı yapmıyordu hastanede yapılacak dedi. 9 veya 12. ay dediler bizde 12. ayda yaptırmıştık