mysf1 suan hangi asamadasin bilemiyorum ama ben mesela hic bisyeleri biseylere katarak vermedim.her besini kendi tadiyla yedi 2 kizimda.blw ile basladik ztn ek gidaya oyle ilerledik.kendi elleriyle de yediler ben sadece corba gibi sivi seylerde destek verdim ki onu bile kendileri yedi cogu zaman.sevmedikleri seyler elbet oldu ama israrci olmadim.ama unutmasinlae diye zaman zaman sunmaya devam ettim.mesela omlet oyle severek yiyordu ki sonra bikti bisey oldu yemedi aylarca 3 4 ay.ama ben yine de sofrada onune koydum yermisin diye sordum.yemedi diye zorlamadim.ama yemen lazim diye de anlattim.sonra gecti yeniden yemeye basladi.yani böyle donemsel seyler olabiliyor.bi de neyi nasil verdiginiz onemli kendi yemek istiyor olabilir karisik yemek istemiyor olabilir